Entre el 21 i el 25 de juny, un viatge de quatre jorns de cinquanta filòlegs de llengua catalana a la Catalunya del Nord, entre alumnat de tots els cursos del Grau en Filologia Catalana de la Universitat d'Alacant i professorat del Departament. Han conegut Perpinyà, Prada, Rià, Cotlliure; visitat Sant Miquel de Cuixà i la tomba de Pompeu Fabra; han viscut l'arribada de la Flama del Canigó a Vilafranca i un correfocs a Rià. Ens hem banyat a la Tet. I hem escoltat rondalles i llegendes del Conflent. Diferents compatriotes els han acollit: Joan Peytaví, Arlet Brufau, Joana Serra, Joan Lluís Lluís, Enric Balaguer, Didier Payré i Violeta Tubert.




0 comentaris:
Publica un comentari a l'entrada