dissabte, 27 de juny del 2026

70 empreses i municipis de Catalunya Nord i de Catalunya Sud es troben a Perpinyà

La 7a Trobada sense fronteres dels municipis i les empreses catalanes s'ha celebrat avui a la Cambra de Comerç i Indústria de Perpinyà. Prop de 70 empreses i municipis de Catalunya Nord i de Catalunya Sud han participat en aquesta jornada d'intercanvi, marcada per debats rics i constructius. Els participants han pogut compartir les seves experiències, presentar els seus projectes i establir nous contactes a banda i banda de la frontera.

Els debats, en els quals han participat, entre d'altres, el secretari general de l'Eurorregió i el director de la Cambra de Comerç Transfronterera Basca, així com el conjunt d'electes municipals i empresaris presents, han permès posar en relleu els nombrosos reptes comuns dels territoris transfronterers. Els intercanvis d'experiències han estat especialment enriquidors i han fet emergir diverses vies concretes de cooperació.





S'han creat vincles entre administracions locals i empreses, i ja s'estan començant a debatre diversos projectes comuns. Els Angelets de la Terra han reafirmat la seva voluntat de continuar aquesta dinàmica. Després d'haver contribuït a enfortir els vincles institucionals i culturals entre Catalunya Nord i Catalunya Sud, l'associació vol ara desenvolupar amb més força les cooperacions econòmiques. De fet, els intercanvis econòmics constitueixen una palanca essencial per consolidar duradorament les relacions entre els catalans del Nord i del Sud i construir un espai de cooperació cada vegada més sòlid.

Abans d'acomiadar-se, tots els participants han estat convidats a prendre part en la 8a Trobada sense fronteres dels municipis i les empreses catalanes, que se celebrarà a Catalunya Sud després de l'estiu, amb l'objectiu de continuar aquesta dinàmica de cooperació al servei de tot el territori català

0 comentaris:

Publica un comentari a l'entrada